Obchodné podmienky služieb
Firma Rudolf Miškolci - MIMO sídliaca na Jesenského ul. 1111/45, 926 01 Sereď, IČO: 46 553 959, zapísaná v Živnostenskom registri na Obvodnom úrade Galanta, za účelom podrobnejšej úpravy vzájomných práv a povinností medzi firmou Rudolf Miškolci - MIMO ako poskytovateľom služby (ďalej len „poskytovateľ“) a právnickými, alebo fyzickými osobami (ďalej len „objednávateľ“), ktoré vstupujú do zmluvného vzťahu, vydáva tieto obchodné podmienky.
Čl. 1 Podmienky na uzavretie zmluvy a vymedzenie územia a času poskytovania služieb
- Poskytovateľ prostredníctvom svojich technikov (ďalej len „technik“) uzavrie zmluvu s každým objednávateľom, ktorý splní stanovené podmienky.
- Ak z týchto podmienok nevyplýva niečo iné, poskytovateľ je oprávnený odmietnuť poskytnutie služby v prípade, že:
- poskytovanie služby na požadovanom mieste alebo v požadovanom rozsahu nie je v ponuke poskytovateľa
- objednávateľ je dlžníkom poskytovateľa
- uzavretie zmluvy by bolo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi a dobrými mravmi.
- Podmienkou na uzavretie zmluvy je, že objednávateľ poskytne svoje údaje v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko/obchodné meno, adresa bydliska/sídla, miesto služby a IČO (ak mu bolo pridelené), DIČ a IČ DPH. Zákazník uvedie aj svoj telefonický alebo e-mailový kontakt za účelom prípadnej ďalšej komunikácie súvisiacej s poskytovanou službou. Za správnosť poskytnutých údajov zodpovedá objednávateľ.
- Zmluvou sa rozumie aj objednávkový list, ktorý obdrží objednávateľ od technika.
Čl. 2 Predmet zmluvy
- Predmetom zmluvy je:
- záväzok poskytovateľa poskytnúť objednávateľovi v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste službu a splniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú výslovne uvedené v popise služby na www.mimo.sk
- záväzok objednávateľa zaplatiť poskytovateľovi za poskytnutie služby, resp. použitého náhradného dielu alebo iného materiálu, príslušnú cenu a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú vymedzené v tejto zmluve, alebo ktoré zo zmluvy vyplývajú.
Čl. 3 Obsah služby
- Aktuálne informácie o rozsahu služby sú uvedené na www.mimo.sk
Čl. 4 Práva a povinnosti poskytovateľa
- Pri vykonávaní služby je technik splnomocnený vystupovať v mene poskytovateľa a vystavovať daňové doklady pri hotovostných platbách. Technik sa preukazuje vizitkou, služobným preukazom a firemným oblečením s logom, pričom je oprávnený a zároveň povinný každý svoj podpis potvrdiť aj vlastnou servisnou pečiatkou s vlastným menom. Technik nie je oprávnený vystupovať v mene poskytovateľa pri vykonávaní činnosti nesúvisiacej so službou, ak k takémuto konaniu nemá splnomocnenie.
- Poskytovateľ je povinný, pokiaľ možno vopred a včas, oznámiť objednávateľovi vhodným spôsobom zmeny v čase poskytovanej služby.
Čl. 5 Práva a povinnosti objednávateľa
- Objednávateľ je povinný umožniť technikovi vstup do objektu nahláseného ako miesto výkonu služby, rovnako ako bezprostredný prístup k predmetu služby a jeho prípadnú manipuláciu s ním.
- Objednávateľ má právo požiadať poskytovateľa o zmenu času alebo miesta poskytovanej služby, alebo môže zrušiť objednanú službu v dostatočnom čase pred dohodnutou návštevou technika bez poplatku.
- ak objednávateľ nedodrží dohodnutý čas návštevy, bude povinný zaplatiť poplatok za zrušenie služby.
- Objednávateľ je povinný vlastniť licenciu na inštalovaný softvér
Čl. 6 Spracúvanie osobných údajov objednávateľa
- Poskytovateľ je oprávnený a povinný spracúvať osobné údaje objednávateľa v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä zákonom č. 428/2002 Z. z. uvedeným v plnom znení v odkaze na konci zmluvy.
- Spracúvanie osobných údajov objednávateľa v tomto rozsahu je nevyhnutné na plnenie zmluvy.
- Poskytovateľ služby neposkytuje žiadne osobné, ani kontaktné údaje tretím stranám, nevyužíva žiadne osobné ani kontaktné údaje na účely prieskumov ani ankiet.
- Poskytovateľ nebude spracovávať osobné údaje prostredníctvom tretích osôb a nevykonáva cezhraničný prenos osobných údajov objednávateľa.
- Poskytovateľ nespracúva osobné údaje prostredníctvom sprostredkovateľa.
- Prevádzkovateľom informačného systému obsahujúceho osobné údaje objednávateľa je poskytovateľ.
- Na základe § 13 ods. 3 zák. č. 428/2002 Z. z. nie je poskytovateľ oprávnený po zániku zmluvy až do uplynutia lehôt stanovených v osobitných predpisoch zlikvidovať osobné údaje objednávateľa, aj keď o to objednávateľ písomne požiada.
- Poskytovateľ nezhotovuje a neuskladňuje žiadne zvukové záznamy uskutočnených telefonických hovorov medzi poskytovateľom a zákazníkom.
Čl. 7 Rozsah zodpovednosti zmluvných strán
- Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi za škodu spôsobenú vinou technika, a to len v prípade, ak bola škoda spôsobená pri poskytovaní služby, ktorej rozsah a spôsob vykonávania je v rovnakých alebo podobných prípadoch obvyklý.
- Objednávateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za:
- škody spôsobené softvérom alebo produktmi tretích strán
- chyby a vady na zariadení, ktoré sú počas poskytovania služby diagnostikované ako chybné
- škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného objednávateľom alebo inými subjektmi
- nesplnenie služby v prípade prekážok v práci zo strany objednávateľa
- nelegálnu inštaláciu softvéru inštalovaného objednávateľom alebo inými osobami
- škody spôsobené únikom alebo stratou dát, alebo ich poškodením
- škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany objednávateľa
- akékoľvek škody na softvérovom vybavení objednávateľa, podporovaných aplikáciách, stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti technika nebolo možné predvídať
- škody, ktoré na zariadeniach objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania objednávateľa alebo iných osôb
- škody spôsobné absenciou antivírových programov
- straty na zisku objednávateľa alebo v jeho podnikateľských aktivitách
- škody spôsobené poskytovateľmi internetových a telekomunikačných služieb
Čl. 8 Reklamačný poriadok
- Objednávateľ alebo ním splnomocnená osoba má právo uplatniť si reklamáciu voči kvalite poskytnutej služby, a to najneskôr do 30 dní od jej poskytnutia.
- Voči výške účtovanej ceny za poskytované služby (na súlad účtovanej ceny s cenou uvedenou na www.mimo.sk má objednávateľ alebo ním splnomocnená osoba právo uplatniť reklamáciu, a to najneskôr do 30 dní od jej poskytnutia.
- Objednávateľ je oprávnený reklamovať službu alebo cenu písomne na adrese poskytovateľa.
- Poskytovateľ je povinný prešetriť reklamáciu a vyrozumieť písomne reklamujúceho o výsledku prešetrenia reklamácie, a to najneskôr do 30 dní od jej obdržania.
Čl. 9 Cena
- Cenu za poskytnutie služby, vrátane zliav, príplatkov a poplatkov, ako aj podmienky, za akých sa uplatňujú, sú uvedené na stránke www.mimo.sk
- Objednávateľ má právo zvoliť si spôsob platby. Spôsob platby môže byť realizovaný prevodom na bankový účet poskytovateľa, faktúrou vystavenou poskytovateľom alebo platbou v hotovosti.
- Cena sa platí po poskytnutí služby.
- Podkladom pre vystavenie faktúry je podpísaná zmluva medzi objednávateľom a poskytovateľom sprostredkovaná technikom.
- Poskytovateľ je oprávnený započítať svoje pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy voči pohľadávkam objednávateľa, a to jednostranným započítaním.
- V prípade neuhradenia akéhokoľvek splatného peňažného záväzku je poskytovateľ oprávnený účtovať objednávateľovi penále za omeškanie vo výške 0,05% za každý deň omeškania.
- V prípade, že poskytovateľ nevykoná a nenaplní obsah poskytovanej a objednávateľom objednanej služby, daná služba nebude objednávateľovi účtovaná.
Čl. 10 Mlčanlivosť
- V súvislosti s dôvernými informáciami sprístupnenými druhej strane, každá zmluvná strana bude:
- počas trvania zmluvy, ako aj po jej zániku, uchovávať v tajnosti a dôvernosti akékoľvek dôverné informácie — pokiaľ to nie je pre účely zmluvy — nebude takéto informácie reprodukovať ani poskytovať tretím stranám, alebo ich iným spôsobom využívať
- sprístupňovať dôverné informácie tretím stranám iba na základe predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany.
- Ostatné zákonné povinnosti mlčanlivosti podľa Zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov ostávajú nedotknuté.
Čl. 11 Komplexnosť zmluvy
- Zmluva predstavuje jediný a úplný dohovor zmluvných strán ohľadne predmetu zmluvy, pričom nahrádza všetky prípadné predchádzajúce ústne i písomné dohovory ohľadne otázok dotýkajúcich sa predmetu zmluvy.
Čl. 12 Spoločné a záverečné ustanovenia
- Každá zo zmluvných strán bezodkladne poskytne druhej strane také informácie a súčinnosť, ktoré môže druhá strana v primeranej miere požadovať, aby mohla plniť svoje záväzky podľa zmluvy. Každá zmluvná strana zabezpečí, aby informácie poskytnuté druhej strane v súlade a v súvislosti so zmluvou boli podľa jej najlepších vedomostí správne v čase poskytnutia druhej strane.
- Záväzkový vzťah medzi poskytovateľom a objednávateľom upravený zmluvou sa riadi Občianskym zákonníkom.
- Zmluva v celom svojom rozsahu podlieha právnemu poriadku SR, a to aj v prípade, že objednávateľ je cudzinec.
- Zmluva nadobúda účinnosť dňom jej podpisu obidvomi zmluvnými stranami.
- Zmluva sa vyhotovuje v dvoch origináloch, z ktorých obe strany obdržia po jednom origináli.
- Užívateľ svojim podpisom potvrdzuje, že si zmluvu pozorne prečítal, že všetky jej ustanovenia sú mu jasné a zrozumiteľné a na znak súhlasu ju slobodne, vážne a dobrovoľne podpísal.
V Seredi, 08. 02. 2012